From the shut-in vitriol of David Ferris:
Somewhere in an unassuming Grande Prairie bedroom, Alex Linfield is seated in a fort made of vinyl. He invites you inside, closing the door behind him, and launches a searing side-glance into the rock ‘n’ roll canon. There is something voyeuristic about being there to watch this bedroom dancer, with his headphones still on, plowing through damaged covers and uncouth originals; it's as entertaining as a scurrilous rumor or indiscreet disclosure. This one-man psychogenic wrecking crew slams the door in the world’s face, and you are the only person allowed to be there with him. Bright White Coat Hanger sits on the same side of a topological barrier that you haven’t even been able to see since you were a surly teenager.De la méchanceté grabataire de David Ferris: (Traduit par Maya Keshav)
Quelque part dans une chambre modeste à Grand Prairie, Alex Linfield s’assoit dans un fort en vinyle. Il vous invite d’entrer, en fermant la porte derrière, et il lance un coup d’œil torride dans le critère du rock. Il y a quelque chose de voyeursite, être ici pour regarder ce danseur de chambre, qui porte encore son casque audio, progresser à travers les reprises dommagées et les morceaux originaux: il est aussi divertissant qu’une rumeur ignoble ou une révélation sans tact. Cet équipe de démolition psychogène qui comprend un seul homme claque la porte dans le visage du monde, et t’es le seul qui est permis d’être là avec lui. Bright White Coat Hanger s’assoit à la même côté d’une barrière topologique que t’étais même pas capable de le voir depuis que t’étais un ado revêche.