From the black market wetware of Bryce Warnes:
Koban’s semi-automatic goth punk paints an image of a Gibsonian nightmare world. Britt of Lié fame’s synth crashes and moans from the mouth of a dark alley, while Samuel’s drum machine crackles with poisonous needlegun rhythms. All the cyberpunk kids are getting messed up on black market wetware and making out to “L’Ombre”. “Re-entry” rattles flesh-prison bars and “Not Broken” longs for an escape to the wide-open expanse of the flat field. Welcome to the future. Everything is amazing and nobody is happy.
Des pouvoirs bioniques du marché noir de Bryce Warnes: (Traduit depuis la prison gothique d’Andréanne Dion)
Le punk gothique semi-automatique de Koban peint le portrait d’un monde gibsonien cauchemardesque. Le synthétiseur de Britt, connue pour son rôle dans Lié, s’écrase et gémit depuis l’entrée d’une ruelle sombre, alors que la boîte à rythme de Samuel grésille avec des cadences empoisonnées de poivrière. Tous les cyberpunks se défoncent aux pouvoirs bioniques du marché noir et se tripotent au son de « L’Ombre ». « Re-entry » secoue les barreaux des prisons de chair et « Not Broken » aspire à s’évader dans la vaste étendue des plaines. Bienvenue dans le futur. Tout est extraordinaire et personne n’est heureux.