From the mydriasis of Sara Bortolon-Vettor:
We are at the peak of Scotch Mountain. Beings of the weirdo variety, charming locals of Meaford and the artists within us all are called to the funny farm to gather. As the sun sets, beautiful beings adore the fuscia lit sky while our auditory senses are tickled with wonder. Electric Eclectics is a fantasy world to many who seek to escape their concrete surroundings and experience artistry in nature.
Camping on top of Scotch Mountain.
Sourpussy brings humor and cacophony to any willing ear.
Darknesses performs a noisy-sludge of dark-pop on the EE mainstage.
HSY coaxed the relaxed crowd into a captivated fervor.
A single tree amidst the fields of wheat and grass.
Taking a much needed retreat from the unrelenting heat rays.
Apetechnology’s ghostly being welcomes the crowd at EE mainstage.
“This isn’t working” Xuan Ye said right before leaving the knobs behind and asking the crowd if she should sing instead.
Audience members listen intently to the warm voice of Jennifer Castle.
EE’s curation by Chris Worden (Co-director/Natural Thirst) is eccentrically diverse and distinctive. Thanks to the incomparable artists, Gordon Monahan (Co-director/Sound Artist/Owner) and Laura Kikauka (Performance Artist/Owner) for welcoming us all to their funny farm.
De la mydriase de Sara Bortolon-Vettor: (Traduit par le paysage sonore de Maya Keshav)
On est au sommet de Scotch Mountain. Les drôles d’êtres, les résidents charmants de Meaford et les artistes que nous conservons à l’intérieur se ressemblent à la maison de fous. Au coucher du soleil, les belles âmes adorent le ciel illuminé en fuchsia, pendant que nos sens auditifs sont chatouillés par l’émerveillement. Electric Eclectics est un monde fantastique pour ceux qui cherchent à échapper leurs environs en béton pour vivre l’art dans la nature.
Le camping au sommet de Scotch Mountain
Sourpussy apporte l’humour et la cacophonie à n’importe quelle oreille enthousiaste.
Darknesses joue une boue bruyante de dark-pop sur la scène principale d’EE.
HSY provoque une ferveur captivée dans la foule détendue.
Un seul arbre parmi les champs de blé et d’herbe.
En faisant une pause bien nécessaire de la chaleur continuelle.
L’être fantomatique d’Aptechnology accueille la foule sur la scène principale d’EE.
Xuan Ye a dit « Cela ne marche pas » avant qu’elle ait quitté les boutons et demandé à la foule si elle pouvait chanter à la place.
Les membres de l’auditoire écoutent attentivement la voix chaleureuse de Jennifer Castle.
Conclusion— La gamme de musique à EE organisée par Chris Worden (co-réalisateur/ Natural Thirtst) est excentriquement diverse et distincte. Merci aux artistes incomparables, à Gordon Monahan (co-réalisateur/ artiste sonore/ propriétaire) de nous avoir accueilli à leur maison de fous.