From the soylent husks of Pierre Richardson:
Recorded in Calvin Johnson's Dub Narcotic Studio in Olympia, WA, Canada's most progressively potent gang of art-damaged grumps have created what could be their masterwork. After years of touring Rollins style and unleashing countless slabs upon the mound, AIDS Wolf have pared it down to the bare wires pulsing and robbing us of the horizon. Chloe Lum's vocals are louder than ever, yet processed in robotic jabs to the eardrums, playful, violent, while Alex Moskos floats and meanders through a valley of oozing moans, all on top of the unrelenting smash provided by Yannick Desranleau. Every time they get into the studio they take it out to the left field for another round of “how insane am I/how insane is the world”, barefoot and lost. Finding new meanings inside the sullen husks of human interaction, focused on the future and destroying the past relatives we had known. Repetition. Repeater. Realized. Where do we go from here?De l’écorce de gens de Pierre Richardson: (Traduit par Odile Leclerc)
Enregistré au Dub Narcotic Studio de Calvin Johnson à Olympia, WA, le gang le plus progressivement puissant de grognons d’art endommagés ont créé ce qui pourrait être leur pièce maîtresse. Après des années à faire des tournées dans le style Rollins et à relâcher d’innombrables tranches sur le tas, AIDS Wolf l’on réduit à des fils nus palpitants et nous volant l’horizon. Les vocales de Chloe Lum sont plus fortes que jamais, mais traitées en coups robotiques pour les tympans, enjoués, violents pendant qu’Alex Moskos flotte et serpente à travers une vallée de gémissements suintants, tous sur le dessus du smash impitoyable de Yannick Desranleau. À Chaque fois qu’ils se retrouvent dans le studio ils l’apportent au champ gauche pour un autre tour de ‘’Comment fou suis-je/comment fou est le monde?’’, pieds nus et perdus. Trouvant de nouvelles significations dans les écorces maussades de l’interaction humaine, concentré sur le futur et détruisant les proches du passé que nous avions connus. Répétion, Répéteur, Réalisé. D’où descendons-nous d’ici?