From the risograph sun of James Lindsay:
Look how strong our little brothers have grown, look how handsome they are in their smart yellow jackets. Here’s Ellie Anglin, full of empathy, in a story from a stray cat’s POV; Chris Randle proves that he knows a thing or two about Proust (though we always suspected he did) in his densely lyrical fiction, and Andrew Kaufman (don’t tell anyone, but he’s always been our favourite) with his effortless realist surrealism. Then there’s Cian Cruise, freshly film schooled, with the balls to compare Fellini to something animated named Shin Seiki Evangelion from Japan; spending most of the time with Elissa Pearl Matthews, Shari Kasman and their beautiful photo-essay meets flash-fiction mash-up about tiny houses. These are some of the reasons why we love our little brothers, but there are others too.Du soleil risographe de James Lindsay: (Traduit par Odile Leclerc)
Regardez à quel point nos petits frère sont devenu forts, regardez comme ils sont beaux dans leurs brillant gilet jaune. Voilà Ellie Anglin, pleine d’empathie, dans une histoire du point de vue d’un chat de gouttière; Chris Randle prouves qu’il sait une chose ou deux à propos de Proust (Bien que nous nous en avions toujours douté) dans sa fiction de lyrique à forte densité, et Andrew Kaufman (ne le dites à personne, mais il a toujours été notre favoris) avec son surréalisme réaliste facile. Puis il y a Cian Cruise, fraîchement sorti de l’école du film, avec les boules pour comparer Fellini à quelque chose d’animé nommé Shin Seiki Evangelion du Japon; passant la majorité de son temps avec Elissa Pearl Matthews, Shari Kasman et leur superbe fusion de composition-photo rencontre la fiction-flash à propos de petites maisons. Celles-là sont quelques unes des raisons pourquoi nous aimons nos petits frères, mais il y en a d’autres aussi.